25 January 2009

بالاترین، Digg، Picasa

بالاخره تو سایت بالاترین عضو شدم. این سایت چند وقته که فقط با ارسال دعوتنامه عضوگیری میکنه. بروبچز ما هم که هیچ کدوم عضو بالاترین نیستند. یه چند ماهی بود مونده بودم تو خماری که بالاخره امروز کمانگیر عزیز برام دعوتنامه فرستاد. چند روز پیش هم عضو Digg شدم (سایتی که بالاترین از روی اون کپی‌برداری شده). کلی هم زور زدم که از این کدهای بلاگر سر در بیارم و بتونم لینک هر دو تا سایت رو به آخر پست‌هام اضافه کنم. نه اینکه مطالبم خیلی توپند گفتم حیفه خلق‌الله ازشون نصیبی نبرند! یکی نیست بگه حالا بالاترین هیچی دیگه Digg به چه درد تو میخوره!


راستی این Picasa که عکس‌های پست "تریلوژی رفاقت: بخوهسرمزاداش" رو توش گذاشتم خیلی باحاله! اگه خواستید آلبومی مثل برای من درست کنید حتما‍ً از این سایت استفاده کنید. یک گیگا بایت فضا برای عکس میده، خیلی خوب طراحی شده و کار باهاش راحته. یک نکتهٔ جالبش اینه که تشخیص میده چند نفر توی عکس هستند و اسمشون رو ازت میخواد!

3 comments:

Unknown said...

مترجم عزیز داشتم می رفتم که در بالاترین به مطلب ماتریکس و 1984 لینک بدهم که این پست آخرت را دیدم و می گذارم که خودت لینک بدهی اما چیزی مثل بالاترین هم وجود دارد که در آنجا مطلبت را لینک داده ام البته این سایت خیلی کوچکتر از بالاترین است. www.donbaleh.com

Anonymous said...

موفق باشی آقای تلاشگر.
اگه سایت خوبی برای عکس باشه و کار کردن باهاش راحت باشه، من حتما در آینده، ازش استفاده می کنم.
یه بار خواستم یه آلبوم عکس از مسافرت درست کنم که عکسها رو پشت سر هم، تند تند نشون بده، که شد همون قضیه :
عطا رو به لقا بخشیدن.

Anonymous said...

congratualtions!